2018/04/21

Co kupiłam na promocji w rossmanie?!

 Cześć wszystkim!
Wracam do was po dłużej przerwie, dziś przychodzę z małymi zakupami. Wybrałam się do rossmana na promocję -55%. Kupiłam kilka rzeczy i postanowiłam się nimi z wami podzielić. Ja jestem całkiem zadowolona z moich zakupów mimo tego, że nie ma tego dużo i niestety nie udało mi się zdobyć wszystkiego co chciałam.
No więc, zapraszam do dalszego czytania. 


1. Tusz do rzęs
Ten bardzo dobrze znany nam wszystkim tusz z lovely jest jednym z moich ulubionych.
Bardzo podoba mi się efekt jaki daje na moich rzęsach. Jest bardzo łatwo dostępny i do tego nawet bez przecen jego cena jest bardzo atrakcyjna. 

Cena bez obniżki: 13,99 zł



 2. Paletka cieni "modern"
Nie wątpliwie było o niej ostatnio bardzo głośno, opinie na jej temat były bardzo różne. Postanowiłam się jednak przekonać na własnej skórze. Nie jestem ekspertką i tak naprawdę dopiero zaczynam swoją przygodę z makijażem, ale według mnie cienie są naprawdę fajne, mają piękne kolory i dobrą pigmentacje, niestety odrobinę się osypują ale można sobie z tym jakoś poradzić. Moim skromnym zdaniem paletka z wibo to dobry wybór, szczególnie dla początkujących.


Cena bez obniżki: 43,99 zł


3.Pomadka z konturówką "k-lips"
Matowe pomadki na ustach to zdecydowanie mój must have, bardzo chętnie je kupuje. Tym razem padło na zestaw z lovely w kolorze neutral beauty. Jak sama nazwa wskazuje jest to bardzo naturalny kolor, wpadający w odcienie brązu, na ustach wygląda świetnie. Myślę, że ten kolor będzie super na lato. Co do trwałości to jest raczej taka przeciętna, nie zauważyłam nic wyjątkowego.

 Cena bez obniżki: 25,39 zł

Zdjęcie niestety nie oddaje jej
rzeczywistego koloru


4.Pomadka ochronna 
Kolejna jest pomadka nawilżająca z firmy nivea o zapachu watermelon shine. Produkt ten, pachnie cudownie! Nawilża dobrze i jest przyjemna w noszeniu. Warto również wspomnieć, że zostawia delikatny kolor i ma w sobie dość dużo brokatu.

 Cena bez obniżki: 8,79 zł


5. Cukrowy peeling do ust
Malinowy peeling do ust z firmy selfie project to bardzo ciekawy produkt. Działa tak jak powinien, usta są po nim gładkie i nawilżone. Jestem zadowolona!

Cena bez obniżki: 13,99



To wszystko co udało mi się kupić na kwietniowej promocji w rossmanie. Nie ma tego dużo ale ja jestem bardzo zadowolona z produktów które udało mi się tym razem zakupić.

Całkowita kwota przed obniżką: 106,15
Zapłaciłam: 47,57


A wy robiłyście zakupy na promocji?
Znacie a może nawet używałyście te produkty? Co o nich sądzicie?
Martyna  

18 komentarzy:

  1. Mnie nie było na promocjach, bo nie miałam okazji na nie pojechać. Nie zależało mi też na nich, bo wszystko, co potrzebne mam, ale jestem pewna, że jakbym na to trafiła, to kupiłam kolejne pomadki ochronne i szminki. :D
    Też uwielbiam matowe szminki. Są piękne. :D


    Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam tę samą pomadkę ochronną z nivea - cudnie pachnie i dobrze nawilża usta ;) Pozdrawiam ciepło!

    https://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten tusz z Lovely uwielbiam. Jest świetny! :)
    Ja tym razem nie skusiłam się na tą promocję :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Paletka modern jest obłędna- trochę mi przypomina Dreamy od Nabla ;)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam ją! Od kiedy ją kupiłam praktycznie się z nią nie rozstaje. :D

      Usuń
  5. Zakochałam się w paletce cieni, totalnie moja kolorystyka! <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie znajome wyciągnęły na promocje i nie żałuję! Zaopatrzyłam się w podkład, korektor i puder, a także pomadkę z k-lips. Nie pomyślałam jakoś, że pomadki ochronne też wchodziły w zakres promocji, a szkoda bo je uwielbiam. Co do cieni szukałam czegoś bardzo intensywnego, ale wszystkie kolory były dla mnie zbyt stonowane niestety. Twoje zakupy też widzę udane! Pozdrawiam cieplutko!

    https://spodparasola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to super! Cieszę się, że twoje zakupy były udane.
      Jeśli chodzi o cienie to raczej nie szaleje z kolorami, przynajmniej na razie. Dopiero zaczynam tą całą przygodę z makijażem, neutrale kolory wydały mi się bardziej bezpieczne. :D
      Pozdrawiam również!

      Usuń
  7. Mnie jakoś dziwnym trafem zawsze omijają te promocje. Mimo wszystko z nadzieją wyczekuję na kolejne i liczę, że tym razem uda mi się coś złapać!
    Przeglądałam ostatnio dostępne palety w rossmanie i bardzo spodobała mi się ta z wibo. Przy następnej okazji chyba się skuszę..
    Buziak,
    Ola ;)
    (m)ole teatralne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki żaby następnym razem się udało! :D
      Myślę że paletka jest watra uwagi. :)
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  8. Mam tę pomadkę ochronną, aczkolwiek porzeczkową. Sprawdza się świetnie i nadaje pięknego, delikatnego koloru ustom. :) Paletka również prezentuje się super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomadka rzeczywiście jest super!
      Cienie są warte uwagi :D

      Usuń
  9. Kupiłam tę samą pomadkę, wreszcie przekonałam się do koloru nude na ustach ;).
    http://modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

*Dziękuję za każdy miły komentarz. ♥♥♥
Na każdy staram się odpisać.♥
*Zostaw link do swojego bloga a na pewno wpadnę! ♥♥
*Jeśli post ci się spodobał zaobserwuj i czekaj na więcej. ♥♥♥♥