2018/01/11

Idealny sposób na zimowe wieczory?

 Idealny zimowy wieczór? Brzmi świetnie! Jednak co zrobić aby taki był...

Dla mnie najlepszym sposobem jest odpoczynek i relaks.  Bardzo lubię chwilę w których mogę zapomnieć o całym stresie i wszystkich problemach. Na początek długa i ciepła kąpiel, najlepiej z górą piany. Co następne? Oczywiście ciepła piżamka, wygodne kapcie i pyszna herbatka, albo cudowne kakao z piankami.  Smakuje nieziemsko! 


Zdjęcie mojego autorstwa 



No dobra, mamy już coś to picia więc teraz przydałaby się jakaś przekąska. Kiedy mam ochotę na herbatę mogę skusić się na coś słodkiego, jakieś ciacho lub batona to zależy po prostu od tego na co aktualnie mam smaka. Jednak jeśli zdecyduję się na bardzo przesłodzony napój, rezygnuję z dodatkowej porcji cukru, wolę wtedy zrobić sobie jakieś pyszne kanapki czy tosty. Aż a samą myśl zrobiłam się głodna!

Źródło: picjumbo
Kiedy jest mi ciepło, mam pyszny napój i przekąskę, mogę odpocząć. Wszystko zależy od mojego humoru i od tego na co mam akurat ochotę. Bardzo lubię włączyć sobie jakiś ciekawy film lub obejrzeć nowy odcinek ulubionego serialu. Często też słucham muzyki. W między czasie lubię zadbać o siebie i nałożyć na twarz jakąś maseczkę. Bardzo relaksujące jest dla mnie też robienie paznokci hybrydowych (nie wychodzą mi jeszcze idealnie ale bardzo się staram) jak i pisanie notek na bloga czy przeglądanie instagrama, pinteresta a także stron internetowych moich ulubionych sklepów z ubraniami i kosmetykami.

Zdjęcie mojego autorstwa
Zdjęcie mojego autorstwa
Zdjęcie mojego autorstwa 
Właśnie tak wygląda mój idealny wieczór. 
A jak wygląda twój? Daj znać w komentarzu!

*Jakość zdjęć może nie być najlepsza, za co bardzo was przepraszam (moim postanowieniem noworocznym jest uzbierać pieniądze na kupno aparatu, a sposób w jaki przesłałam zdjęcia również mógł trochę wpłynąć na ich jakość) Dajcie znać w komentarzu czy jest bardzo źle. :)


Pozdrawiam cieplutko,
Martyna

27 komentarzy:

  1. Mój idealny wieczór to czytanie blogów i słuchanie muzyki! <3
    Uwielbiam takie chwile, kiedy mogę się wyciszyć :D
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super sposób! Też bardzo lubię czytać blogi. :D
      Bardzo dziękuję pozdrawiam również. :*

      Usuń
  2. Mój zazwyczaj to serial/książka, gorąca kawa, piesek i jest idealnie ❤
    Ostatnio bardzo potrzebuje takiej chwili dla siebie, ponieważ mam jakiś "gorszy czas"
    My blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Seriale to idealny sposób, ja wtedy zapominam o całym świecie i wszystkich problemach.
      Zima chyba na większość z nas tak działa. Duża ilość wypoczynku bardzo mile widziana!

      Usuń
  3. Ja uwielbiam oglądać seriale, ale niestety kiedy zacznę już jeden odcinek, to oglądam następne i tak z jednego robi się pięć... MÓJ BLOG♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj coś o tym wiem, to bardzo wciągające. Dwa razy zdarzyło mi się nawet obejrzeć cały sezon jednego dnia.:D

      Usuń
  4. Mój idealny wieczór to ciepła herbatka, netflix i mój kochany chłopak ♥

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. A dziękuję, cieszę się, że ci się podobają. :D

      Usuń
  6. ee nie narzekaj, mi tam podobają się twoje hybrydy :D To naturalne paznokcie? ja niestety od pół roku nie mogę zapuścić, strasznie mi się łamią i jak już mam paznokcie, to tipsy :/
    Mój sposób na idealny wieczór? Nie mam, najlepsze jak dla mnie są przypadki. Kiedy sądzę, że w danym dniu już nic dobrego mnie nie spotka, a nagle dostaję wspaniałą wiadomość, która wywołuje u mnie uśmiech na kolejny cały dzień. Co do pianek, to kocham je w każdej postaci.
    Buziaki! MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to się bardzo cieszę, bardzo się starałam przy ich robieniu i zajęło mi to mnóstwo czasu.
      Tak to moje naturalne paznokcie, jeszcze nie dawno tak wyglądały. Teraz niestety bardzo się osłabły i wszystkie się złamały. :/
      Takie wiadomości potrafią wszystko zmienić, faktycznie to świetne uczucie.
      Oj, ja też, pianki są pyszne!
      Pozdrawiam <3

      Usuń
    2. Może zrobisz post o hybrydach, jak zrobisz nowe? Chętnie zobaczę:) pozdrawiam również !

      Usuń
    3. To świetny pomysł, nawet kiedyś o tym myślałam. Niestety moje paznokcie nie są w dobrym stanie i nie chce tego jeszcze pogarszać, ale kiedy doprowadzę je do porządku to na pewno pojawi się taki post. :D

      Usuń
  7. Bardzo dziękuję, to naprawdę miłe. Cieszę się, że komuś podoba się to co próbuję tworzyć. Na pewno wpadnę! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie idealny wieczór wygląda podobnie. Coś ciepłego do picia, ciepło, spokój i książka, ewentualnie film. Chyba że jest śnieg, to wtedy taki spacer wieczorem, gdy jest ciemno to coś świetnego. Pięknie wtedy wszystko wygląda.
    Twoje hybrydy są ładne, wyglądają naprawdę estetycznie. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, śnieg daje niesamowity klimat, szczególnie jak jest ciemno.
      Dziękuję bardzo, miło to słyszeć. :)

      Usuń
  9. O kakao to jest to :D Mój idealny wieczór to łóżko i spanie :D Haha , ostatnio jestem strasznym śpiochem i już o 20/21 śpie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj tak, łóżko to zdecydowanie mój najlepszy przyjaciel szczególnie zimą. :D

      Usuń
  10. Ja w zimowe wieczory uwielbiam leżeć z gorącą herbatką i kocykiem czytając książkę lub blogi! <3
    Z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi wystarczy to, że nie mam spięcia, że powinnam położyć się ok 23, żeby się wyspać po 6 :)
    Wtedy zazwyczaj to oznacza, że mam wolne i wieczór spędzam jak chce, przy blogu, muzyce, lub książce i filmie :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. To taki idealny #lazyday!
    u mnie zazwyczaj zaczyna się podobnie ;P

    mój blog zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  13. Herbatka i serial to coś co uwielbiam wieczorem <3

    Mój blog - VESTYLISH

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja lubię poczytać książkę albo obejrzeć jakiś długi film :)
    Zdjęcia wcale nie są takie złe :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to bardzo się cieszę, miałam ogromna nadzieję, że ich jakość nie będzie jednak mocno razić po oczach. Wiadomo, że jakości telefonu nie można porównać to pięknych zdjęć zrobionych aparatem ale niestety nie mam na razie innej możliwości. Równie pozdrawiam! :D :*

      Usuń

*Dziękuję za każdy miły komentarz. ♥♥♥
Na każdy staram się odpisać.♥
*Zostaw link do swojego bloga a na pewno wpadnę! ♥♥
*Jeśli post ci się spodobał zaobserwuj i czekaj na więcej. ♥♥♥♥