2018/01/22

Moje 5 must have na zimę

Zima trwa, za oknem widać śnieg a temperatura spada poniżej zera. Jak sprawić aby czas spędzony w tym czasie był dla nas przyjemnością? 


Źródło: Google Grafika 
Chciałabym przedstawić wam moje zimowe must have. Mam nadzieję, że coś z mojej listy was zainspiruje, a może okażę się, że wy również macie takie same niezbędniki zimą? 

 1. Kapcie i skarpety

Gdyby nie to chyba bym sobie nie poradziła, moje stopy zawsze są zmarznięte. Bez ciepłych kapci po domku czy grubych skarpetek przy wyjściu na dwór zima była by dla mnie katorgą.


2. Ciepłe napoje

Nie ma dnia w którym nie wypiję czegoś ciepłego. Herbatka czy kakao jest świetnym sposobem na ogrzanie się po powrocie ze szkoły, a przy okazji świetnie smakuje!

3. Szalik 

Jest równie ważny jak czapka i rękawiczki, chyba nikt nie lubi chorować prawda? Wszystkie z wymienionych rzeczy chronią nas przed tym, lecz szalik jest zdecydowanie moim ulubionym. Ze względu na to że jest ciepły i duży mogę nosić go na różne sposoby (np. jak na zdjęciach na dole) w zależności od sytuacji.




4. Krem do rąk i pomadka ochronna

Powinny być niezbędnikiem każdej z nas. Nasze usta i dłonie są wyjątkowo narażone na zimno przez co bardzo się przesuszają. Suche usta, wyglądają nieestetycznie i mogę pękać a co za tym idzie nawet boleć czy krwawić (mi się tak zdarza). Ręce zaś są bardzo nieprzyjemne w dotyku i nie wyglądają dobrze. Warto więc mieć przy sobie jakiś krem i pomadkę ochronną.

Ja aktualnie używam tego kremu
 (nie jest już w za dobrym stanie ale noszę go w plecaku więc trochę się zniszczył)

Uwielbiam go, bo pachnie przecudownie i dobrze nawilża
5. Ciepłe ubrania

Swetry, bluzy, bluzki wszystko jedno! Ważne żeby było ciepło i komfortowo. Ja ostatnio bardzo polubiłam różnego rodzaju "za duże" ubrania i chętnie się w takie zaopatruje. Fajnie jest kiedy są wygodne i dopasowane do mojego stylu.


To już wszystkie rzeczy które moim zdaniem są niezbędne zimą, dajcie znać jak to jest u was. Czy myślicie podobnie jak ja? A może macie całkiem inne niezbędniki? Bardzo chętnie poczytam wasze komentarze.

Pozdrawiam cieplutko,
Martyna

28 komentarzy:

  1. Dla mnie balsamy do ust to must have niezależnie od pory roku. Zawsze muszę mieć jakiś przy sobie i używam ich wręcz nałogowo. :D
    Grube, szczególnie puchate, skarpety po prostu uwielbiam, a najbardziej kiedy są jakieś nietypowe. :D Kapci za to nienawidzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Balsamy do ust faktycznie przydają się każdą porą roku, ale ja najczęściej używam ich właśnie zimą. Tak, grube skarpety są najlepsze na świecie! Też bardzo lubię takie nietypowe i najlepiej jeszcze żeby były kolorowe.

      Usuń
  2. U mnie krem do rąk to podstawa, bo mam z nimi wielkie problemy ❤
    Osobiście uwielbiam zimę i jest to moja druga, zaraz po jesieni ulubiona pora roku ❤
    Pozdrawiam cieplutko
    MY BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię zimę, kocham śnieg i ten niepowtarzalny klimat. Niestety jestem okropnym zmarzluchem i temperatury o tej porze roku są dla mnie utrapieniem.
      Dziękuję i również pozdrawiam ❤

      Usuń
  3. Dla mnie to też must hevy zimy :)
    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja od początku zimniejszych jesiennych dni niecierpliwie wyczekuję pierwszych ciepłych promieni słoneczka, ale w czasie zimy krem do rąk i balsam do ust to u mnie podstawa tak jak cieplutkie kakao w czasie oglądania seriali ♥
    Pozdrawiam
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje niezbedniki są zdecydowanie takie same jak Twoje. Bez tego wszystkiego na bank nie przezylabym tego mrozu
    Pozdrawiam,
    frydrychm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to cieszę, że jak widać nie jestem wyjątkiem. Zdecydowanie, też bym nie przeżyła zimy bez tych rzeczy.
      Dziękuję i pozdrawiam również. ❤

      Usuń
  6. Tez uwielbiam cieplutkie skarpetki i zawsze muszę mieć cieplutka herbatkę :)
    http://weeeestcoastgirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bez szalika nie wychodze z domu :)

    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  8. Krem do rąk i pomadka ochronna to niezbędniki przez cały rok, a zimą szczególnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szalik to zdecydowanie mój must-have zimy.
    Krem do rąk i pomadka do ust to rzecz która jest niezbędna w każdej kieszeni :)
    Pozdrawiam
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zauważyłam wiele z nas nie rusza się z dom bez szalika i bardzo mnie to cieszy.
      Zgadam się! :D
      Dziękuję bardzo i pozdrawiam również. :*

      Usuń
  10. Ciepły szalik to zdecydowany must have tak samo jak czapka :P
    Bez pomadki nie wyobrażam sobie wyjść z domu, ale o kremie zawsze przypominam sobie jak mam mega suche ręce..

    mój blog zapraszam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szalik i czapka są bardzo ważne, w końcu zdrowie to podstawa. :D
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  11. Bez dużych ciepłych szali zima się nie odbędzie, bynajmniej u mnie :D


    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  12. Bez ciepłych napoi bym na pewno nie funkcjonowała dobrze :D Ciepłe ubrania też konieczne :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  13. oj taaak, zima bez szalika u mnie nie istnieje, wystarczy ze raz bym wyszla bez niego i juz jestem chora :/ a do tego balsam do ust- przez caly rok obowiazkowo ;)))

    https://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szaliki są jak widać bardzo przydatne, a do tego przepiękne. Czego chcieć więcej? :D
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  14. To także moje must have, choć o pomadce ochronnej często zapominam, a potem moje usta tego żałują :(
    https://livvandlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam, że ja również często o tym zapominam. Kończy się tak samo.

      Usuń
  15. Nice scarf! (:

    CM | XIII.

    OdpowiedzUsuń

*Dziękuję za każdy miły komentarz. ♥♥♥
Na każdy staram się odpisać.♥
*Zostaw link do swojego bloga a na pewno wpadnę! ♥♥
*Jeśli post ci się spodobał zaobserwuj i czekaj na więcej. ♥♥♥♥