2018/01/31

Inspiracje


Dzisiaj przychodzę do was z dużą liczbą inspiracji. Wszystkie z nich dotyczą wnętrz. Ostatnio bardzo interesuje mnie ten temat, ponieważ chciałabym zmienić coś w swoim pokoju. Nie ukrywam, że przydałby się mały remont. Niestety nie mam jeszcze pomysłu jak miałoby to wyglądać. Zaczęłam więc szukać inspiracji, zajrzałam na Pinterest'a. Znalazłam tam mnóstwo pięknych zdjęć, postanowiłam wam je pokazać. Może komuś z was również się to przyda. 



Wszystkie ze zdjęć bardzo mi się podobają, są utrzymane w jasnej kolorystyce co idealnie trafia w mój gust. Mam nadzieję, że wam również się spodobają.






*Wszystkie zdjęcia pochodzą z Pinterest'a.

Jak wam się podobają moje inspiracje?
Jaka kolorystyka wnętrz jest waszym zdaniem najlepsza?
Martyna  

45 komentarzy:

  1. Świetne inspiracje :) Jasne kolory i minimalistyczne, geometryczne dodatki bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również się bardzo podobają, uważam że jasne kolory bardzo ożywiają pomieszczenie i jeśli jest małe to też optycznie je powiększają. :D A geometryczne dodatki dodają elegancji.
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  2. Prześliczne inspiracje! Uwielbiam takie oglądać <3
    Zapraszam :)
    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo lubię takie oglądać, ostatnio zajmuje mi to dużo czasu. :D
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  3. Śliczne inspiracje! Chętnie urządziłabym tak swój dom, gdybym tylko miała tu miejsce (chociaż niedawno mój pokój też przeszedł renowację, więc nie jest źle haha!)

    Podoba mi się Twój blog! Co powiesz na wspólną obserwację?

    Pozdrawiam cieplutko ♥
    mój blog xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na zmianę swojego pokoju niestety ciągle czekam. Z wielką chęcią od razu zmieniłabym całe swoje mieszkanie tak aby było po mojemu, ale nie ma tak dobrze. W końcu nie mieszkam sama.
      Bardo mi miło, że podoba ci się mój blog, ja na pewno odwiedzę twojego. Jeżeli tyko mi się spodoba to zaobserwuje.

      Usuń
  4. Podobają mi się! Mój styl♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne inspiracje prawie wszystkie mi się spodobały!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale trafiłam, ja włąśnie planuje kupno własnego domu więc urządzanie przede mną :) Jakbyś jeszcze coś wstawiła to chętnie obejrzę. te wiszące krzesło jest magiczne :)
    Obserwuje i Zapraszam: Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to krzesło, również skradło moje serce! Bardzo chciałabym mieć coś takiego u siebie, niestety nie mam tyle miejsca. Ale może jeszcze kiedyś.♥

      Usuń
  7. Jejku, nie pokazuj mi takich zdjęć, bo mam ochotę brać kredyt, budować dom i urzadzać się w takim stylu. Pieknie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja miałam remont na wiosnę i kupiłam wszystkie meble białe. Teraz trochę żałuję, b ostatnio moje serce skradły te drewniane, ale nie narzekam. MÓJ BLOG♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w swoim pokoju też mam białe meble. Gdybym miała remont robić remont za każdym razem kiedy coś innego skradnie moje serce chyba bym zbankrutowała! :P

      Usuń
  9. Te pokoje są bardzo estetyczne i ładne, chociaż nie wiem, czy sama chciałabym mieć tak jasny pokój. Za dużo białego jak dla mnie. :D


    Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę, są śliczne. Osobiście bardzo lubię jasne pomieszczenia. Wydają mi się takie czyste i eleganckie, a za pomocą odpowiednich dodatków równie przytulne. :)

      Usuń
  10. Jasna kolorystyka tak samo do mnie przemawia, świetne inspiracje!
    zapraszam do mnie: https://gold-b3rry.blogspot.com
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne inspiracje ;) uwielbiam takie wnętrza mam nadzieję na więcej tego typu wpisów ;)
    obserwuję i zapraszam do siebie ;)
    buziaki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również się podobają! Myślę, że tego typu posty się jeszcze kiedyś pojawią. ;)
      Pozdrawiam cieplutko c:

      Usuń
  12. Uwielbiam minimalistyczne, jasne przestrzenie i dałaś mi dokładnie to, czego potrzebowałam. Czekam na więcej!

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,
    www.wydru.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja te bardzo je lubię. :) Myślę, że taki post się jeszcze kiedyś pojawi.

      Usuń
  13. wow beautifull inspirations dear realy awesome..!!
    https://clicknorder.pk online shopping in lahore

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię oglądać takie inspirujące zdjęcia. Sama kiedyś oglądałam je bez przerwy dopóki mój pokój nie zaczął mi się podobać. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo. Ostatnio oglądam takie zdjęcia często, ponieważ ja sama nie jestem jeszcze w pełni zadowolona ze swojego pokoju. Mam nadzieję, że się to niedługo zmieni.

      Usuń
  15. Piękne inspiracje! :)
    blaack-pearl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystko w moim stylu. Piękne inspiracje <3

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam takie inspiracje! Motywują mnie, żeby posprzątać pokój i sprawić taki cudowny nastrój! ♥

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Też zawsze mam tak, że się na patrze na coś tak pięknego i później sama do tego dążę. :D

      Usuń
  18. jejku uwielbiam takie inspiracje związane z domem, pokojami!
    >>alicce-alice.blogspot.com<<

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow, świetne inspiracje. Lubię jasną kolorystykę wnętrz i minimalizm.
    Pozdrawiam
    tipsforyoungers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajne inspiracje, uwielbiam takie ❤
    Ja uwielbiam jasne pokoje, sa takie piekne!
    Pozdrawiam cieplutko
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo lubię inspiracje, często przy braku weny takowych szukam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kilka z nich mi się bardzo spodobało :)

    OdpowiedzUsuń

*Dziękuję za każdy miły komentarz. ♥♥♥
Na każdy staram się odpisać.♥
*Zostaw link do swojego bloga a na pewno wpadnę! ♥♥
*Jeśli post ci się spodobał zaobserwuj i czekaj na więcej. ♥♥♥♥