2018/02/11

Wchodzisz w to? NERVE

Nerve- jest to na tą chwilę mój ulubiony film. Pełen ciekawych scen, pięknych ujęć i najnowszych technologi. Mimo tego, że produkcja ta jest z 2016 roku i pewnie większość z was już coś słyszała na jej temat, postanowiłam przyjść do was z krótkim opisem i moją skromną opinią.



""Nerve" zaczyna się od prostego pytania: jesteś Graczem czy Widzem? Z pozoru to niewinna gra online, polegająca na podejmowaniu wyzwań rzucanych przez Widzów. Jednak stawka szybko rośnie, a z nią ryzyko, które trzeba podjąć, by wygrać... czyli przeżyć."


Głównymi postaciami filmu są Vee (Emma Roberts) i Ian (Dave Franco).
(Pełną obsadę możecie zobaczyć tu: klik)


Film idealny dla nastoletniej części widowni, dostarcza wiele rozrywki. Kadry, kolorystyka, aktorzy i muzyka wszystko ze sobą współgra. Myślę, że to super film na jakiś luźny wieczór, kiedy mamy ochotę na coś o ciekawej fabule i jasnym do zrozumienia przekazie. 
Ja osobiście mogłabym oglądać ten film na okrągło. Mimo, że widziałam go już kilka razy nadal mi się nie znudził, a płyta wciąż wdzięcznie prezentuje się na półce. 


Mam nadzieję, że mój krótki opis i opinia wam się spodobały i może nawet zachęciły do obejrzenia.  Koniecznie dajcie znać w komentarzu! 
A może ktoś z was widział ten film? Chętnie się dowiem co wy o nim myślicie.
Czy taki format postów wam się podoba? Chcielibyście abym częściej dzieliła się z wami jakimiś ciekawymi filmami?

*Wszystkie zdjęcia pochodzą z Google grafika

13 komentarzy:

  1. Brzmi jak dobry film na jutro ;).
    http://modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetny pomysł.
      Możesz dać potem znać czy ci się podobał! :D

      Usuń
  2. Bylam na tym juz dawno w kinie i bardzo mi sie podobalo ❤ miał swietny klimat!
    Pozdrawiam cieplutko
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  3. realy movie look wonderfull dear thanks for sharing..

    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam ten film ! jest świetny!
    Pozdrawiam i obserwuje ;)

    W wolnej chwili zapraszam do Siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo! Zdecydowanie cudowny!
      Super, pozdrawiam również :D

      Usuń
  5. Oglądałam dwa razy. Film mi się podobał. Chce jeszcze książkę przeczytać :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Też oglądałam ten film, ale jakoś nie zrobił na mnie wielkiego wrażenia :(

    vanilliowynotes.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie musi podobać się wszystkim :D Każdy ma inny gust i lubi co innego ❤

      Usuń
  7. Muszę w wolnej chwili ten film obejrzeć :D
    Pozdrawiam ♥️ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

*Dziękuję za każdy miły komentarz. ♥♥♥
Na każdy staram się odpisać.♥
*Zostaw link do swojego bloga a na pewno wpadnę! ♥♥
*Jeśli post ci się spodobał zaobserwuj i czekaj na więcej. ♥♥♥♥