2018/01/04

Nadszedł czas na zmiany

 Cześć!

Wraz z nadejściem nowego roku nastąpiły zmiany. Wszyscy którzy już tu bywali na pewno zauważyli pewne aktualizacje. Wygląd bloga nie uległ ogromnej zmianie, zniknęły jednak wszystkie wcześniejsze posty. 
Nazwa strony również jest inna.Blog miał wcześniej nazwę "Our life"i miał dwie autorki. Jednak ze względu na sprawy osobiste już tak nie będzie. Witryna została dostosowana do prowadzenia przez jedną osobę. Dlatego też nazwa i wygląd zostały zmienione. Oczywiste jest, że będą następować kolejne zmiany a blog będzie udoskonalany, lecz dopiero w późniejszym czasie.



Wszystkich starych obserwatorów bardzo przepraszam za takie zmiany, jednak nie chciałam tworzyć całej strony od podstaw, o wiele łatwiej było mi zmienić istniejącą. Mam jednak ogromną nadzieję, że mimo tego zostaniecie ze mną. A wszystkich nowych serdecznie witam i zapraszam do czytania i obserwowania.

10 komentarzy:

  1. Niw miałam okazji spotkać się z tym blogiem wcześniej. Powodzenia życzę :)

    http://poezja-bez-kitu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będziesz wpadać częściej! Dziękuję! c:

      Usuń
  2. Trochę szkoda, że teraz sama będziesz prowadzić bloga, ale wierzę, że dasz sobie radę :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę szkoda, ale mam ogromną nadzieję, że sobie poradzę. c:

      Usuń
  3. Powodzenia kochana! Życzę dużo sukcesów w blogosferze :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Również pozdrawiam cieplutko. :)

      Usuń
  4. Powodzenia ❤
    Ja dopiero zaczynam z moim blogiem
    My Blog | New Post

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo!
      Kojarzę twojego bloga, nawet obserwuję. Zapowiada się na prawdę świetnie!
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  5. Mam nadzieję, że mimo zmian będzie tutaj równie fajnie albo i lepiej. :D Powodzenia! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam taką nadzieję. Dziękuję bardzo! :*

      Usuń

*Dziękuję za każdy miły komentarz. ♥♥♥
Na każdy staram się odpisać.♥
*Zostaw link do swojego bloga a na pewno wpadnę! ♥♥
*Jeśli post ci się spodobał zaobserwuj i czekaj na więcej. ♥♥♥♥